Dağ evi macerası! - Sen Çal Kapımı 9. Bölüm

9. sep. 2020
3 171 253 Ogledi

Serkan ve Eda dağ evinde macera dolu romantik bir akşam geçiriyorlar.
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi SLworlds Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Hande Erçel ve Kerem Bürsin’ e; dizide Neslihan Yeldan, Bige Önal, Evrim Doğan, İsmail Ege Şaşmaz, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan ve Ahmet Somers gibi birbirinden başarılı isimler eşlik edecek.

#aşktagurur #KeremBürsin #HandeErçel

Komentarjev
  • Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW

    Sen Çal KapımıSen Çal KapımıPred 5 meseci
    • Ok

      мадам 2305мадам 2305Pred 2 meseci
    • Ne. Yapıyorsun

      Jdjd BdjeJdjd BdjePred 5 meseci
    • Gnov41n01nh

      Jdjd BdjeJdjd BdjePred 5 meseci
    • Aboneyiz tabiki

      Perihan ÖzerPerihan ÖzerPred 5 meseci
    • Onuncu bölüm nerde diye soramiyorum niye acaba çünkü dokuz yok daha of yeter

      Hiranur İnceHiranur İncePred 5 meseci
  • Serkan hala yüzüğünü çıkarmamış mi ne shjsjsjs

    Deniz TekinDeniz TekinPred 2 dnevi
  • Sağanak yağmurda sadece en üst kattaki yatağın ıslanmaması 🤨

    Ceren ApohanCeren ApohanPred 4 dnevi
  • Serkan bolat yatağa çorapla giren bir insan olduğunu söylememe gerek var mı

    İsimsizİsimsizPred 4 dnevi
  • Tmm

    k-o gamingk-o gamingPred 4 dnevi
  • Serkan: birlikte yatmamızın bir sorunu var mı? Eda: yok. Eda: ne yapıyorsun? Serkan: yatıyorum. Eda: arkanı döner misin? Serkan: böyle yatmak kalp için da ha iyiymiş. Eda: bu seferlik öbür tarafa yat " kalp için ".😂😂😂

    Zehra AbacıZehra AbacıPred 8 dnevi
  • Birgün o gömlek serkanin kaslarindan dolayı patlayacak 😂😂😂

    Beren Su ÇelikkolBeren Su ÇelikkolPred 10 dnevi
  • Olm hiç kimse demiyoki yamur yayo yorganlar kokcak ,küflencek

    İrem enda Kullanıcıİrem enda KullanıcıPred 18 dnevi
  • 😂

    Ceyda SenturkCeyda SenturkPred 18 dnevi
  • Eda'yı en çok sevdiğim ben siz ya

    Ceyda SenturkCeyda SenturkPred 18 dnevi
  • YA ŞIMDİ SERKAN BUNLARIN HİÇBİRİNI HATIRLAMIYOR🤧

    BETÜL YILDIZBETÜL YILDIZPred 18 dnevi
    • BETÜL YILDIZ ayn yaa😥😥😥en kötüsü de bu

      Nezrin's mathematicsNezrin's mathematicsPred 17 dnevi
  • Yanlız tavana yagmiyo alt odaya yagmiyo

    Medine ErolMedine ErolPred 19 dnevi
  • 3:05 neden bu kadar güldüm jdldjflfk

    çikoğçikoğPred 21 dnevom
  • Peki alt katlarin ıslak olup en üst katın kuru olmasi? ?

    Prenses Rabia BerenPrenses Rabia BerenPred 22 dnevi
  • Hande ve Kerem iyi bir çift olur. Çok iyi kimya.

    josep gabarrós pérezjosep gabarrós pérezPred 24 dnevi
  • yok , bu çok tehlikeli bir şey 😹😹😹

    Douha SalahDouha SalahPred 26 dnevi
  • شنو ماكو عرب ولا اكو شكلو اكو عرب بس مايكتبون تعليقات شنو بيكم اخبرتهم😟

    reval alfrgreval alfrgPred 26 dnevi
  • Çatıdan su akıyor 😂😂

    BEST FRİENDSBEST FRİENDSPred 26 dnevi
  • Şarkının sonunda edanin gözünü açması hdbdndndj

    Irmak ElatIrmak ElatPred 27 dnevi
  • Edanın dediği kadar varmış bu Serkan Bolat hastalık hastası

    Elçin GüneşElçin GüneşPred 28 dnevi
  • Me gustaría verla completa sustitulada porfor😘😘😘😘❤️

    Pilar Parrilla MorenoPilar Parrilla MorenoPred mesecem
  • Me gustaría completa

    Pilar Parrilla MorenoPilar Parrilla MorenoPred mesecem
  • Hande. erçerle. kerem. Bursin. çok. Yakışıyor

    Meryem TasMeryem TasPred mesecem
  • *ya bu ikisi acayip yakışıyor keşke gerçek hayatta da sevgili olsalar* *Benle aynı fikirde olanlar* *👇*

    Fatma SümerFatma SümerPred mesecem
  • *. .*

    Fatma SümerFatma SümerPred mesecem
  • Yer değişseniz sola yatmak zorunda kalmazdı ne saçma

    ŞeymaŞeymaPred mesecem
  • Ev iki katlı alt kata nasıl su inebiliyorr

    Fatıma KayaFatıma KayaPred mesecem
  • Porfavor pueden traducir los comentarios?

    Maritza de EspinoMaritza de EspinoPred mesecem
  • Gracias a los productores por excelente serie y unir estos grandes actores Hande Ercel y Kerem Bursin. Belleza, talento y carisma. Q sigamos viéndolos unidos. NO SE OLVIDEN DE TRADUCIR A ESPAÑOL PARA EL PÚBLICO LATINO. Saludos y feliz año para todos. 🥰

    Maritza de EspinoMaritza de EspinoPred mesecem
  • I love this series, but cannot understand language 😥 Can somebody help me to find subtitles

    Vikash SharmaVikash SharmaPred mesecem
  • Çarpışmada ki dağ evi degilmi ya ??

    unicorna kafa tutuyorumunicorna kafa tutuyorumPred mesecem
  • 1000. Yorumda benden olsun

    Ensar AltunayEnsar AltunayPred mesecem
  • Soy española me gustaría saber dónde la puedo ver en español gracias

    Rosa Hervas carnerosRosa Hervas carnerosPred mesecem
  • Olay olay kos koca serkan bolatin dağ evi akitiyo😂😂papariciler dumasin😂

    eda çeleneda çelenPred mesecem
  • Her yerde sen den çalınmış

    Ceren AydınCeren AydınPred mesecem
  • 0:23 jjaaja

    Gissel AVGGissel AVGPred mesecem
  • Serkan sağ omzuna dönük yatıyorsa yer değiştirsinler

    Sibel DegirmenciSibel DegirmenciPred mesecem
  • Мы, российские женщины, желаем вам много любви в жизни! Вы так нам всем помогаете!

    Людмила ПроньЛюдмила ПроньPred mesecem
  • Керем, Хандей не теряйте ощущение, что вы лучшие! Вы несёте любовь на экран в таком количестве! С такими рейтингами! Держитесь!

    Людмила ПроньЛюдмила ПроньPred mesecem
  • Tüm gece makyajla uyuyunca sabaha da öyle kalırdı zaten

    Aynişah ÇirişlioğluAynişah ÇirişlioğluPred mesecem
  • Alt katta su akiyorsa üst katta nasil akmasin acaba

    Murat OzbayrakMurat OzbayrakPred mesecem
  • Sabah olunca gülmekten öldüm 😂🤣😅

    Hayrunisa KorkmazHayrunisa KorkmazPred mesecem
  • Ne dertsiz günlermiş

    Nilüfer KoçanNilüfer KoçanPred mesecem
  • Сколько стараюсь посмотреть, переключатюсь, только игра Серкана заставляет смотреть.

    Рамзия ГизутдиноваРамзия ГизутдиноваPred mesecem
  • Как она мне надоела, это монотонность бесит.

    Рамзия ГизутдиноваРамзия ГизутдиноваPred mesecem
  • OOOOOOOO❤💙💙❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋💋💜💛👄💛👍👍✌👌

    Sevin Alik.Sevin Alik.Pred mesecem
  • Ayn

    Ada SamiraAda SamiraPred 2 meseci
  • Sahneyi niye en güzel yerde kestiniz ya, devamı💕

    Dilara SöylemezDilara SöylemezPred 2 meseci
  • 4:22 bu çok tehlikeli bir şey diyor, sanki selin ortasında trafikten geçen hayvanların hemen geçmesi gerekiyormuş gibi😂😂😁

    Dilara SöylemezDilara SöylemezPred 2 meseci
  • 0:21 Eda'nı taktikleri😜😎😁

    Dilara SöylemezDilara SöylemezPred 2 meseci
  • Eda eda😂😂😂😂😂❤❤❤

    aram hassanaram hassanPred 2 meseci
  • 4:22 - yok bu çok tehlikeli bir şey 😂🤦🏻‍♀️

    Abeer EissaAbeer EissaPred 2 meseci
    • 4:22

      Abeer EissaAbeer EissaPred 2 meseci
  • Yanlız Serkanın bir an Edaya birşey oldu sanarak gözünü aniden noldu diyerek açması..İşte gerçek aşkk

    Pan.keeeykPan.keeeykPred 2 meseci
  • Televizyon da izledi. Bide telefonda izlediğim 😍

    Eğlenceli DünyaEğlenceli DünyaPred 2 meseci
  • 😂😂😂😂😂❤️😂😂😂😂😂

    Brendi BenzBrendi BenzPred 2 meseci
  • Tmm

    Herşey TV AlkayHerşey TV AlkayPred 2 meseci
  • *eda❤serkan*

    Sanem GülerSanem GülerPred 2 meseci
  • 0:23 çok tatlı ya 😂

    Ceylin BingölCeylin BingölPred 2 meseci
  • Alt katı su basıyo üst katı ÇATI katını su basmıyor Allah Allah

    Evet BTS AvukatlarıyımEvet BTS AvukatlarıyımPred 2 meseci
  • Yalnızlar Burdamı

    Hakan KayaHakan KayaPred 2 meseci
  • Serkan bolat çorapla yatan erkeklerden'-' '-'

    İsimsizİsimsizPred 2 meseci
  • Annem edayı her gördüğünde diyoki biraz daha kısa giymemiş keşke diyorum hahahaaa :D

    MSP ElifMSP ElifPred 2 meseci
    • Çünkü çoğunlukla kısa giyiniyor ama karisamam diyor o onun kararı diyor ama çokta seviyor en sevdigi kisin annemin erdem hahahahaha :D

      MSP ElifMSP ElifPred 2 meseci
  • Bence serkan herşeyi planladı

    Ferit GüzelFerit GüzelPred 2 meseci
  • 0:22 😂😂😂😂😂😂

    Kabas AkeelKabas AkeelPred 2 meseci
  • En alt a su akıyo bir üst kat da akıyo ama çatı akmıyo masaallah😂😂

    Sena Gül CeyhanSena Gül CeyhanPred 2 meseci
  • Ben de hep sol omzuma yatarım intahar etmek daha kolay oluyo

    Pro ProPro ProPred 2 meseci
  • Çok şekerler

    MURAT KMURAT KPred 3 meseci
  • hande abla seni çok seviyorum.

    Ecem ÇelikEcem ÇelikPred 3 meseci
  • Serkan eda dan çekeceğin var😂😂😂

    Sibel ErenSibel ErenPred 3 meseci
  • Eda :istersen sırılsıklam ol serkan iyi geceler serkan bolat Serkan :iyi geceler eda yıldız

    Elif Naz TepeElif Naz TepePred 3 meseci
  • EDA: serkan bolat İn evini su bastı magazinciler duymasın. SERKAN : yollarıda su bastı burda kalıcaz

    FİLİZ KAYAFİLİZ KAYAPred 3 meseci
  • Duş sahnesi. Süperdi

    Hakan KayaHakan KayaPred 3 meseci
  • Eda: ayyyy Serkan: noldu ahdhd eda: gorebiliyomusun Serkan :mucize ben : tabi tabi hehe😂

    zeynepzeynepPred 3 meseci
  • Lindos🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

    Kenia LuziaKenia LuziaPred 3 meseci
  • Aşıklar ikiside bir -birlerine aşıklar♥️♥️♥️😍🤩

    Rehim SoltanlıRehim SoltanlıPred 3 meseci
  • Kalp sağlığı için🤣🤣🤣

    Emine BloggerEmine BloggerPred 3 meseci
  • Bi tık yanaşıcam😂😂😂😂

    Emine BloggerEmine BloggerPred 3 meseci
  • Quero muito assistir na tradução português

    Fabricia SantanaFabricia SantanaPred 3 meseci
  • ساركان😂

    7x_css 77x_css 7Pred 3 meseci
  • اتفو عليكو عاجبين روحكو يعني الجمال امقطع بعضه لإمش تنشافو

    رحمه القلاجيهرحمه القلاجيهPred 3 meseci
  • Eda bir bölümde biyerden düşsün

    Masha VashaMasha VashaPred 3 meseci
  • Translate in English for international fans

    Anil YadavAnil YadavPred 3 meseci
  • Serkan abi çok komiksin

    Olgun DurmuşOlgun DurmuşPred 3 meseci
  • Ya çok tatlılar

    Tak TakTak TakPred 3 meseci
  • Cok tatlilar

    guher karanfilguher karanfilPred 3 meseci
  • 5:40 Serkan elini edanın beline ,koymak istiyor ve daha sonra geri çekip bileğin koyuyo

    ayse ulkerayse ulkerPred 3 meseci
  • Yatağın yerini değiştirin

    SelinaySelinayPred 3 meseci
  • 🤩😍🥰

    Khadija moualdiKhadija moualdiPred 3 meseci
  • Serkan betrayed by his own feelings..

    Deniel JalopDeniel JalopPred 3 meseci
  • Bence

    Türker TemesTürker TemesPred 3 meseci
  • Bence bu film me final vermemeli

    Türker TemesTürker TemesPred 3 meseci
  • Bzbss

    Sema SertSema SertPred 3 meseci
  • Sen çal kapımııııııııııı

    Ceylan DikiciCeylan DikiciPred 3 meseci
  • Sks

    Knhgf HgfdKnhgf HgfdPred 3 meseci
  • 03:50 kesin

    Ela {the ady}Ela {the ady}Pred 4 meseci
  • Sondaki bakış kesin aşık bakışı nerede görsem tanırım

    Zeynep NurZeynep NurPred 4 meseci
  • 😂😂😂😂 EDA 😎👌

    Mix wextoyMix wextoyPred 4 meseci
  • 5:20 they'll be married for years and they'll continue saying their name and surname 🤣😜

    Neus Vila BustamanteNeus Vila BustamantePred 4 meseci
  • 4:23 merak etme Serkan sen böyle gidersen 100 yıl yaşarsın

    Göksu Nur ÖzdemirGöksu Nur ÖzdemirPred 4 meseci
  • Serkan kaslarindan yatamio

    Ecenur TürkeriEcenur TürkeriPred 4 meseci
SLworlds