How To Beat Every Trap In "HOSTEL"

5. apr. 2021
1 775 988 Ogledi

You’ve been kidnapped by criminals, and locked in a room with a human monster who wants to hurt you in the worst ways possible. No one’s coming to your rescue, and you’ll have to outsmart everyone if you want to survive. When you’re trapped underground and being hurt , what do you do?
Thank you for watching Hostel explained and review of how to beat.
Check out my:
FB ➡ facebook.com/CinemaSummary/
IG ➡ instagram.com/cinemasummary/
Twitter ➡ twitter.com/CinemaSummary

Komentarjev
  • Have a damn good day

    QuinnQuinnPred 9 dnevi
    • @Cinema Summary nou

      Supreme Dragon GodSupreme Dragon GodPred uro
    • @TheRat Superior yes

      •bxba•gacha•ツ•bxba•gacha•ツPred dnevom
    • @Cinema Summary yes

      Nicole Ashley FloresNicole Ashley FloresPred dnevom
    • No u

      Mohamed MahranMohamed MahranPred 2 dnevi
    • @Some ordinary Dude different time zones

      originaloriginalPred 2 dnevi
  • wait what? I had a different ending to the movie. On Netflix he brutally murdered that guy and I dont remember him having a daughter either.

    Marco YoloMarco YoloPred uro
  • Welp it’s time to go to Finland oh yeah 😎

    King Benjamin IKing Benjamin IPred 2 urami
  • Bruh the ending was dumd and I feel bad for the kid because she didn’t even know the the dad was killing ppl like kill the dad and just leave the kid

    GamingDioGamingDioPred 2 urami
  • if a murderer walks into this dudes house this guy will laugh

    eugene krabseugene krabsPred 2 urami
  • Ur sooooo smart

    MARCOS LOZANOMARCOS LOZANOPred 3 urami
  • Why was “How to beat Signal 100” deleted?

    5P7TO5P7TOPred 3 urami
    • It got copyright claimed

      YuukiYuukiPred 2 minutami
    • Same me to

      Nick ErNick ErPred 57 minutami
    • Good question

      FortressFortressPred 2 urami
  • why did the other vid from 3 days ago get deleted i had that on my watch list i was going to watch it tonight

    Comedy With Tate And Pokemon VidsComedy With Tate And Pokemon VidsPred 3 urami
    • it was a damn good video too

      AyaanAyaanPred 11 minutami
  • Just want to add one thing, we don't fuck with American's in Denmark. Just saying.

    Niels MulvadNiels MulvadPred 3 urami
  • The cops aren't that helpful man. What do you think this is lol. I'd call the cops they won't even file a missing persons report until 48 hours

    Shane MackShane MackPred 3 urami
  • Where is 100 signs

    lpng hndsmelpng hndsmePred 4 urami
    • ikr 😳 it just dissapeared

      SaiyanWarriorSaiyanWarriorPred 2 urami
  • 12.40 as soon as he was about to say free the commercial that says free like 100 times came on

    Sweaty doggoSweaty doggoPred 5 urami
  • do any black mirror episode.

    ZoomZoomPred 5 urami
  • this guy next to the guy from get out are two fo the best horror movies protagonists ! so satisfying to watch smart characters in horror movies

    bhlous yusefbhlous yusefPred 5 urami
  • How to beat: die Why: because you dont need to experience pain

    QoutthePaulQoutthePaulPred 5 urami
  • If your loyal you will not leave your friends behind (too sad only few are loyal)

    Jeffrey PantaleonJeffrey PantaleonPred 5 urami
  • What happened to your signal 100 vid?

    Calvin DavisCalvin DavisPred 5 urami
    • @Comedy With Tate And Pokemon Vids copyright

      ViberzYT ➊ViberzYT ➊Pred uro
    • @ViberzYT ➊ why tho

      Comedy With Tate And Pokemon VidsComedy With Tate And Pokemon VidsPred 3 urami
    • Deleted

      ViberzYT ➊ViberzYT ➊Pred 4 urami
  • Pls do how to beat ți chapter 2

    Gety BarzuGety BarzuPred 5 urami
  • Love the vids man

    Play Time MeyersPlay Time MeyersPred 5 urami
  • Suomi mainittu PERKELE

    Lego FilmStudiosLego FilmStudiosPred 6 urami
  • WHY WAS YOUR SIGNAL 100 VIDEO COPYRIGHTED? WTF! "This video is no longer available due to a copyright claim by TOEI."

    ًHeavyWeaponsGuyًHeavyWeaponsGuyPred 6 urami
  • Have a damn good day

    Soumil KingraniSoumil KingraniPred 6 urami
  • i have to say, i did not see that ending coming, but wouldnt it be simpler and better for him to kill the businessman? first of all, his daughter doesnt have anything to do with this, second of all, killing him may stop or pause the business, and save someone's life

    Akapulko06Akapulko06Pred 7 urami
  • Bro the cops are paid off by the baddies in this movie how the fuck you gonna call them?

    SlayadexSlayadexPred 7 urami
  • can you do How To Beat Every Trap In "HOSTEL 2?"

    Mario Si AtatMario Si AtatPred 8 urami
  • Can you do love an monsters

    King BanKing BanPred 8 urami
  • I love watching your videos. It's awesome😀

    marlon acalmarlon acalPred 8 urami
  • i really wanna know what background music he's using. listening to it makes me feel badass

    NoAnime NoLifeNoAnime NoLifePred 8 urami
  • Finally some good movie ending

    Rick BiswasRick BiswasPred 8 urami
  • WAIT OMG WHY IS HOW TO BEAT SIGNAL 100 GONE I-

    Sanjanaa RadhakrishnanSanjanaa RadhakrishnanPred 8 urami
    • Yeah Ive noticed that too

      Maggie the weirdoMaggie the weirdoPred 8 urami
  • 3:18 That shot was probably recorded in the Czech Republic.

    Marek ŠťastnýMarek ŠťastnýPred 8 urami
  • whyd they remove that japanese school video?

    bobbobPred 9 urami
  • I’ve never seen that ending before.

    Common SenseCommon SensePred 9 urami
  • Hey, could you do a video on how to beat vivarium? I don't think there really is a way for the humans...but the kid/monster thing escapes the place somehow, so there has to be an exit🤔

    Ruth MekuriaRuth MekuriaPred 9 urami
    • Yasss i wanna know too😅

      Puri AsliPuri AsliPred 9 urami
  • Do how to beat Friday the 13

    Frances TannerFrances TannerPred 10 urami
  • Umm did cinema summary deleted 100 signals

    Hanz RymHanz RymPred 10 urami
    • copyright :/

      MiihSTMiihSTPred 10 urami
  • That is not the ending, he sees him at the train station and drowns him in the toilet. I don't even remember there being a kid.

    Dana BurdanDana BurdanPred 10 urami
  • kidnapping the daughter at the end of the movie was the most stupid decision he has made

    Dimidia LuceDimidia LucePred 10 urami
  • This guys channel be like captain hindsight lol

    Scott PhilipsScott PhilipsPred 10 urami
  • where is how to beat signal 100

    Mr KingMr KingPred 11 urami
  • Hey were is signal 100 thats my favorite

    Andres CaoagasAndres CaoagasPred 11 urami
  • do the same thing but for hostel 2

    FoeNotFoundFoeNotFoundPred 12 urami
  • Btw did u delete the 100 signal?

    Imagine guyImagine guyPred 12 urami
  • Where is Signal 100?

    Hinata chanHinata chanPred 12 urami
  • Does anyone wonder where is the recent Signal 100 video too?

    Marek ŠťastnýMarek ŠťastnýPred 12 urami
  • Does anyone else know where the how to beat signal 100 videos gone???

    Alana RoseAlana RosePred 14 urami
    • Oh okay thx

      Alana RoseAlana RosePred 7 urami
    • oh dam

      Bench boyBench boyPred 12 urami
    • It got a copyright claim so it was deleted

      Star LordStar LordPred 13 urami
  • he baited me i though it was new video and he just changed thunbnail... 300IQ

    SavagnessSavagnessPred 14 urami
  • well do a fucking doctor vid cuz i need 1

    Kaspa137Kaspa137Pred 14 urami
  • 3:05 No... They think that you're dumb and blue eyed....

    Anton ÖstermanAnton ÖstermanPred 15 urami
  • The Flag thing is totally bullshit, here in Europe many trecking brands have flags from norway, iceland or else on them because that are the countries where you need them and where they are produced.

    Bier Baron161Bier Baron161Pred 15 urami
    • and you hava a lot of prejudices against eastern europe, I think a lot of places in the US are far more dangerous

      Bier Baron161Bier Baron161Pred 15 urami
  • I think he is almost good then dead meat 🥩.

    IMP IMPIMP IMPPred 16 urami
  • I think you watched the alternate version of the movie. In the original version, Paxton kills the Dutch Businessman in the bathroom...

    kiddsupremekiddsupremePred 16 urami
  • Please do "The Hills Have Eyes (2006)" !!

    Mikaela Alyssa De DoteMikaela Alyssa De DotePred 17 urami
  • What happened to the recent video about a new Japanese death game?

    LEONARD CALUMPANGLEONARD CALUMPANGPred 17 urami
    • Same thing with willys wonderland

      pokochocopokochocoPred 15 urami
    • The creators copyright claimed it

      pokochocopokochocoPred 15 urami
  • You know the area's bad when even the kids are in packs murdering people 🤣

    GaBoiGregGGaBoiGregGPred 17 urami
  • Why did he delete signal 100?

    KRYPTIKOMGKRYPTIKOMGPred 17 urami
    • Copyright

      pokochocopokochocoPred 15 urami
  • I just noticed the protagonist kinda looks like cinema summary. if he's doesn't have any braces and glases.

    Dingo GAMINGDingo GAMINGPred 18 urami
  • What happens to signal 100

    Demon RulerDemon RulerPred 18 urami
    • lt got a copyright claim

      sjjdjdjdjdjd 4446sjjdjdjdjdjd 4446Pred 18 urami
  • Oh please do a breakdown of Hostel 2. This was a really good breakdown and I really want to see that old dude get destroyed.

    XxProEditingMagexXXxProEditingMagexXPred 18 urami
  • Hey can you do Kanji 2 next time please I really want to see that

    Fino BtwFino BtwPred 18 urami
  • nice video

    Ryan PrietoRyan PrietoPred 19 urami
  • You changed the thumbnail???

    Ant WilsonAnt WilsonPred 19 urami
  • I wish he would do a how to beat on one of the silent hill movies

    Max ClintonMax ClintonPred 19 urami
  • what is the music playing in the background?

    f1cusf1cusPred 19 urami
  • your channel is an addiction

    Sad Vibes ForeverSad Vibes ForeverPred 19 urami
    • Fax

      pokochocopokochocoPred 15 urami
  • This guy is basically letting me watch free movies

    TROY RYAN NEOH MoeTROY RYAN NEOH MoePred 20 urami
  • Anyone else surprised by that ending? I always watched the alternative ending

    Sunscrave 28Sunscrave 28Pred 20 urami
  • The End Tho 🤣

    ThwartedimpThwartedimpPred 20 urami
  • Bro, signal 100 got copyrighted, I liked that video ;-;

    NoobNoobPred 20 urami
    • I'm glad that I at least got to watch all of it before it happened

      YuukiYuukiPred 14 urami
  • How to beat below zero?

    Wavy GamingWavy GamingPred 20 urami
  • I just sub 🍔

    Rommel SayasRommel SayasPred 20 urami
  • What happened to your 100 signal vid i watched it once but now it's gone for me

    it's me janeit's me janePred 21 uro
    • @Yuuki oh ok thx for letting me know

      it's me janeit's me janePred 9 urami
    • It got copyright claimed

      YuukiYuukiPred 14 urami
  • damn, that ending was so ironic, its hard to say you liked it, but also hard to say the man didn't have it coming to him

    Weedbuck McChumWeedbuck McChumPred 21 uro
  • this used to be a nice channel for a quick laugh, but now it's clear you are running out of ideas. cheers

    Vale VengaVale VengaPred 21 uro
  • did you delete the new videoooo ?

    Nickmercs ZADDYNickmercs ZADDYPred 21 uro
    • @Tomarion Hill lol

      ViberzYT ➊ViberzYT ➊Pred 4 urami
    • no copyright duh

      Tomarion HillTomarion HillPred 9 urami
    • Ye it was good

      Jonathan Ho Soo YeeJonathan Ho Soo YeePred 21 uro
    • Ye

      ViberzYT ➊ViberzYT ➊Pred 21 uro
  • Why was your how to beat signal 100 vid not here

    MineBloxNakimashitaMineBloxNakimashitaPred 21 uro
    • Copyright claimed

      YuukiYuukiPred 14 urami
  • Did he delete signal 100? I can’t find it anymore on his channel.

    Xx Bubbly_Bøba_Tea xXXx Bubbly_Bøba_Tea xXPred 21 uro
  • I just realized youtube removed his newest video signal 100 oof it was a good video

    IlluminationsIlluminationsPred 22 urami
  • I wanna become a Soldier soon. This is so helpful if you wanna be an adventurer of any sort. This is gonna be so useful in my expeditions and missions! Thanks man ! You so cool and friendly and funny and interesting!

    Akotos TotosAkotos TotosPred 22 urami
  • What happened to signal 100 video

    BrxzyBrxzyPred 22 urami
    • @John Frilles It was copyright claimed

      YuukiYuukiPred 14 urami
    • @Brxzy yep.i enjoyed it

      John FrillesJohn FrillesPred 20 urami
    • @John Frilles damn it was a good vid

      BrxzyBrxzyPred 20 urami
    • He deleted it

      John FrillesJohn FrillesPred 22 urami
  • Don’t like the alternate ending

    Costa BoutisCosta BoutisPred 22 urami
  • lol focal length in a flip phone. Good one.

    Zan.Zan.Pred 22 urami
  • idk what happened but I think youtube deleted signal 100 due to copyright??!!

    Army Men Film ProductionsArmy Men Film ProductionsPred 22 urami
    • I watched it before SLworlds was stupid and decided to copyright it

      Paris MidoriyaParis MidoriyaPred 20 urami
    • fucking youtube... how typical of them

      Dominique 9325Dominique 9325Pred 22 urami
  • What happend to sign 100

    ty6p • 231 years agoty6p • 231 years agoPred 22 urami
  • Why did youtube delete the how to beat video Cinema summary signal 100

    Jose Alexander OcampoJose Alexander OcampoPred 22 urami
    • @Paris Midoriya oof. i bet he worked really hard on it too.

      Tobi JamesTobi JamesPred 11 urami
    • @Paris Midoriya same

      Jose Alexander OcampoJose Alexander OcampoPred 11 urami
    • @Tobi James Aw man I’m sorry. It was a really good video too. It got age restricted at one point and when I was gonna rewatch it bc I was bored, I saw it got taken down and I was bummed.

      Paris MidoriyaParis MidoriyaPred 20 urami
    • @Paris Midoriya so i will never know how to survive being hypnotized by my high school teacher. But in all seriousness I was going to watch that today and was so disappointed. 😥😥😥😥😥😥

      Tobi JamesTobi JamesPred 20 urami
    • @Tobi James I saw it. It was really good. Such a shame SLworlds copyrighted it. Smh.

      Paris MidoriyaParis MidoriyaPred 20 urami
  • hahah thats waht he gets for killing his friends

    t hight highPred 22 urami
  • u need more subs

    mrpooptheIIImrpooptheIIIPred 22 urami
  • What Is he ganna do to his daugther he is not ganna kill her right?

    Andrej MijailovicAndrej MijailovicPred 23 urami
  • Never seen that ending where he takes that guys daughter! It was always he slit that guys throat in the bathroom

    00BuckOperator00BuckOperatorPred 23 urami
  • I loved your comment about bribing the street kids to provide intel! Tailing the girls who lured them is a great plan

    Jacob BoudreauJacob BoudreauPred 23 urami
  • No one: Cinema Summary: this is not okay.

    1000kcirtap1000kcirtapPred 23 urami
  • well being british comes with its charm so i would lure more in

    LC_IridiumLC_IridiumPred dnevom
  • You don’t understand how addicting these videos are

    Aziza YesAziza YesPred dnevom
  • Great movie

    rheqqyrheqqyPred dnevom
  • Well look at that he changed the image of the video

    ZombieEvan BlitzBooperZombieEvan BlitzBooperPred dnevom
  • How to beat Hostel: Don’t hook up with sketchy Slovak chicks.

    PeterPeterPred dnevom
  • God damnit why couldn’t the man see him take his daughter I hate when there’s ironic revenge but they don’t get the irony of it

    HextedHextedPred dnevom
  • but he killed that old man in the end ?!

    nordVPNnordVPNPred dnevom
  • do hostel 2 PLZ

    Jordan MilesJordan MilesPred dnevom
  • I watched 100 signal before it was age restricted

    Piece Control ClawzPiece Control ClawzPred dnevom
SLworlds